About Me

My photo
Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
I'm cute and pretty with a sensitive heart which mean can cry easily.. :P

Monday, January 24, 2011

Awal2 pencintaan..^^

Kita semua layak untuk berasa gembira, rasa bahagia.. dalam percintaan, adalah perkara normal jika kita merasa gembira bla bersama si dia, bahagia melihat si dia berada di sisi kita, sedih bila si dia tidak sms kita, kecewa bila si dia melakukan sesuatu yang menyakiti hati kita.. Semua itu adalah normal dalam sesuatu perhubungan yang dinamakan percintaan..

Demikian juga dengan saya, walaupun hubungan kami belum lg mencapai 1 thn, telah byk pergolakan yang berlaku dan kekdg membuatkan saya ingin berputus asa dlm perhubungan ini.. Tapi, apakan daya, dah nama pun SAYANG, semua itu berjaya diharungi demi kasih sayang itu..
Memang benar, percintaan itu indah pada rupanya, tp siapa yg tau di dalam percintaan juga ada kesakitannya..

Itulah yg menceriakan sesuatu perhubungan.. Bila kita bersedih kerana sikap si dia, kita akan memberitahunya dan si dia akan memujuk kita serta tdk akn melakukannya lagi.. Bila kita gembira dengan si dia dan kita memberitahunya, si dia juga akan merasa gembira.. Tanpa kita sedari, hubungan kita semakin berkembang..

Kdg2, perkara kecik pun kita akan memberitahu si dia.. Kenapa ya? Perkara kecik spt senggungut, kita keluar rmh dgn siapa, kita ke mana dll lg.. bg saya, rasa mcm tdk lengkap kalo sa jln tanpa memberitahu, mcm da jd rutin harian.. hehehe..

Walaupun dalam percintaan ini byk suka, duka, kecewa, iri hati dan mcm2 lg perasaan yg ada dlm hati ini, percayalah bahagia kn jadi milik kita suatu hari nnt.. kerna saya percaya kita dipertemukan dalam nama Tuhan Yesus, dalam cinta kasihNya yang tak pernah berkesudahan dan akan kekal utk selama-lamanya.. itulah yg si dia katakan kepada saya.. Amen!!

No comments:

Post a Comment