About Me

My photo
Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
I'm cute and pretty with a sensitive heart which mean can cry easily.. :P

Monday, May 9, 2011

Sakit Hati!!!!!

Hati ini sakit.. Adakah yang kisah??
Hati ini pedih.. Adakah yang mengetahui??
Penat suda diriku menghadapi semua ini, namun mengapa ia harus datang kembali dan kembali lagi?

Kadang2 tak mampu untukku hadapi seorang ini sendiri, aku perlukan sokongan daripada insan yang bernama sahabat. Namun insan yang ku yakini sahabat juga yang membuatkan aku bertambah sedih dengan perbuatannya secara tidak langsung. Aku tahu yang diri ini sememangnya sensitif terhadap segala sesuatu yang berlaku di sekelilingku dan juga dari segi emosiku. Air mata senang saja mengalir tanpa diundang..

Oh Tuhan, kadang2 aku tertanya-tanya kenapa Engkau berikan aku cobaan demi cobaan dalam hidup ini.. Aku sudah tidak larat untuk hadapinya, Tuhan... kadang2 aku berharap agar Engkau mencabut saja nyawa dari badan ini.. Sungguh tuhan, aku tidak berdaya lg untuk menghadapinya.. Tidak mampu lagi.. dari mana harus aku cari kekuatan untuk cobaan yang bakal Engkau berikan nanti? Aku buntu pada saat ini..... tunjukkanlah jalan terangMu kepada ku agar jalanku dijauhi dari duri2 yang pedih..

No comments:

Post a Comment